mandag 20. februar 2012

Accuquilt GO baby

Jeg er så spent. Har kjøpt en Accuquilt GO baby av en god quilte venninne, hun er så snill og leverte med noen maler slik at jeg kan prøve. Jeg har også bestil dies. Valgte å kjøpe dem fra en norsk nettbutikk. Prisen blir omtrent den samme fordi platene er tunge og det medfører mye frakt. Fra USA vil frakt bli det samme som prisen for produktet.


I'm so excited. Have purchased a Accuquilt GO baby quilt from a good friend. I have ordered dies - templates to cut the fabric. Choose to buy them from a Norwegian online store. Price is almost the same because the plates are heavy and it involves a lot of freight. From USA shipping will be the same as the price for the product.

1 kommentar:

  1. Så kult; gleder meg til å se den i aksjon!
    Vi har en annen type die cut maskin her i huset, men jeg har hørt at man kan bruke Go baby dies i den. Kunne tenkt meg sirkler; de er så kjedelige å klippe ut og jeg har lyst på mange.-)

    SvarSlett