torsdag 29. mars 2012

UFO

Her dukket det opp noen blokker jeg laget for år tilbake. Det er en gammel arveduk full av kaffeflekker so ble kuttet opp og sydd sammen med andre stoffer. Tydeligvis min blå perode. Jeg har ingen ide om hva jeg skal gjøre med dem. Nå henger de på veggen. Kanskje jeg finner noe inspirasjon etterhvert eller kanskje legger jeg dem tilbake i "UFO arkivet".

I found these blocks that I made ​​years ago. An old hereditary tablecloth full of coffee stains that were cut up and sewn together with other fabrics. Obviously my blue period. I have no idea what to do with them. Now they are hanging on the wall. Maybe I will find something inspirational or maybe eventually I put them back in “UFO archive”.


1 kommentar:

  1. Discharging de mørke eller male på de lyse eller sy på garn eller filte fast tørketrommello eller sy på noe knalloransje eller masse sirkler eller.....
    Ha en flott helg!!

    SvarSlett