lørdag 3. november 2012

Block of the month


Jeg er i gang med et nytt prosjekt. Fant en måneds blokk som jeg har lyst å lage på Crafsy.com. Det er en "sampler" quilt med mange teknikker - noen gamle og noen ny. Synes at den er litt ny selv om det er tradisjonelle blokker. Det er også veldig greit at det er videoer med gode instruksjoner i hvordan en skal lage blokkene. Jeg er nå i gang med første blokk fra januar.

I have started a new project. I found a “block of the month” that I want to make from Crafsy.com. It is a sampler quilt with many techniques - some old and some new. I think that it is a bit new although there are traditional blocks. It's also really great that there are videos with good instructions in how to make the blocks. I am now create the first block from January. A bit late ….

Picture of my fabrics



1 kommentar:

  1. Alltid spennende å starte et nytt prosjekt
    ; )

    Har nettopp oppdaget craftsy, selv. Kanskje jeg må prøve meg på et online kurs? Kjekt å ha så mye inspirasjon lett tilgjengelig...

    SvarSlett